terça-feira, junho 21, 2005

Férias!!!

Hoje é o primeiro dia do Verão e também o meu primeiro dia de férias...
Pensava que nunca mais chegava.. (e eu nao fiz quase nada este ano ;) ).
Sinto-me bastante cansado das aulas e agora nada melhor que resolver um problemazitos de programção para desanuviar.

Como este blog é basicamente sobre informatica, embora a maioria dos posts aqui presentes não o deem a entender, eu vou deixar aqui um problema de programação que eu achei piada.

http://acm.uva.es/p/v101/10104.html (infelizmente os problemas estão em inglês)

Quem quiser resolver o problema e não esteja a ver uma maneira efeciente de o fazer vá ao google procurar por "Extended Euclid".

5 Comments:

Anonymous paulo said...

Foste e não voltates?Ficaste tão relaxado que adormeceste.
Espero o teu regresso brevemente.
Despeço-me com amizade
paulo

11:17 da manhã  
Blogger lisanelson2627 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

8:42 da manhã  
Blogger cc Infopage said...

Hello,

I am searching for fresh information
for my cc Infopage, 30,000 daily updated Information Pages about all kind of subjects.

It might interest you to know that your blog has been visited and has been read. I hope you enjoy your "Blogging".

I wish you all the luck I can, keep the good work going!

Kind regards,
Jos
Today's News From & About Google

1:17 da manhã  
Blogger edmartin89219577 said...

I really enjoyed your blog. This is a cool Website Check it out now by Clicking Here . I know that you will find this WebSite Very Interesting Every one wants a Free LapTop Computer!

1:29 da manhã  
Blogger Raven said...

If you are interested in Bible Black check out my site Bible Black for related content on Bible Black

7:36 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home